Dag 8: Landmannalaugar - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Peter Huntjens - WaarBenJij.nu Dag 8: Landmannalaugar - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Peter Huntjens - WaarBenJij.nu

Dag 8: Landmannalaugar

Blijf op de hoogte en volg Peter

01 Augustus 2013 | IJsland, Reykjavik

De laatste etappe van het eerste gedeelte van onze hike. We zetten koers richting Landmannalaugar, waar we de volgende nacht zullen doorbrengen, hopelijk ons bevoorradingspakket klaarligt en we eens goed in 'bad' kunnen. Onze tassen zijn behoorlijk licht, niet verkeerd op zo een dag als vandaag waar toch wat geklommen moet worden. Het landschap verandert van grasgroen naar ruw en grijs om te eindigen tussen de rode bergen van Landmannalaugar. Op en rond de camping is het druk. Toch even wennen om weer wat mensen tegen te komen. Ons bevoorradingspakket ligt al klaar in en container en we kunnen niet wachten om een duik te nemen in het warme beekje naast de camping. Heerlijk even uitrusten voor deel 2 van onze hike: de Landmannavegur